Suc fresh de roșii cu miere pentru întărirea oaselor și a articulațiilor

Sucuri Foarte ușor 2 porții Abonați-vă la canalul YouTube
Timp de preparare3 min
Timp de așteptare--
Timp de gătire--
Gata în3 min

Un fresh din roșii și miere, foarte ușor de făcut acasă, scade riscul apariției osteoporozei, ba chiar vă ajută la întărirea oaselor și a articulațiilor. Licopenul din roșii ajută la fixarea calciului în oase.

Porții

2 pahare

Ingrediente

Cost estimativ: 0.2

Materiale

  • - nutribulet, sau orice robot pentru făcut fresh-uri sau sucuri
  • - recipient

Preparare

  • Se spală și se curăță roșiile de partea verde.
  • Roșiile se taie în 4 și se pun în recipientul aparatului de făcut suc/fresh (nutribulet în cazul meu).
  • Se adaugă mierea și uleiul de măsline.
  • Se mixează toate ingredientele împreună cu aparatul de făcut suc fresh.
  • Se consumă proaspăt, în maxim 10 minute de când e gata. Pentru perioadele în care nu există roșii (deși acum mai tot timpul sunt, însă calitatea lor nutritivă lasă de dorit) se recomandă conservarea acestui suc prin fierbere și sterilizare.
Observații
Pentru a întări și efectul antiinflamator al acestui fresh recomandam completarea cu următoarele ingrediente (doar dacă le tolerați)
- putin piper negru
- putin turmeric (curcuma)
- putin ghimbir

Administrare

Se administrează câte două pahare pe zi pentru întărirea oaselor și a articulațiilor! Fiind o băutură acidă recomanda consul acestui suc la o oră după mese. Dacă nu aveți probleme și tolerați , pentru o absorbție maximă se recomandă consumul cu 30 de minute înainte de mese.

Efecte

  • scade riscul instalării osteoporozei
  • întărește oasele
  • întărește articulațiile
  • antiinflamator
  • antioxidant puternic
  • scade riscul apariției bolilor cardiovasculare
  • poate crește capacitatea pielii de a se proteja împotrivă razele solare ultraviolete.

Efecte secundare

  • diuretic dacă e consumat în cantități mari
  • poate provoca arsuri la stomac persoanelor sensibile
  • poate produce balonare la persoanele cu sensibilitate

Contraindicații

Atenție pentru persoanele care suferă:

Alte informații
Roșiile conțin zaharuri, vitamina A și C, calciu și fier, dar și cea mai mare cantitate de licopen, care ajută la fixarea calciului in oase.
Doza zilnică recomandată de licopen este de minim 10000 µg. Pare o cifră mare dar dacă veţi consuma 1-2 roşii pe zi veţi depăşi această doză.
Licopenul este liposolubil şi astfel este mult mai bine absorbit de organism în prezenţa grăsimilor, de aceea am folosit și ulei de măsline.
Licopenul, substanţa activă din fructele şi legumele roşii, aduce numeroase beneficii sănătăţii. Combate arteroscleroza, diabetul, astmul, radicalii liberi (molecule sau ioni care pot afecta celulele sănătoase şi sistemul imunitar).
Sunt studii care au demonstrat beneficiile licopenului în combaterea cancerului de sân, pancreas, prostată, piele, ovare, stomac, deteriorarea vederii odată cu înaintarea în vârstă, cataractă, boli cardiovasculare. Îmbunătățind circulația la nivel celular, licopenul împiedică formarea de țesuturi tumorale. În licopen se pun mari speranțe pentru prevenirea bolilor neoplazice, degenerative și a maladiei Alzheimer.
Fiind un antioxidant puternic, licopenul protejează nu numai celulele de stresul oxidativ, dar întărește și membranele celulare.
Consumul de licopen poate crește capacitatea pielii de a se proteja împotriva arsurilor provocate de razele ultraviolete.
Evaluează acest remediu:
Generați un alt cod securizat=